Translate

19 Haziran 2014 Perşembe

Pro-Z II (Worklog-7)

Pro-Z II 'de kasa içi pompa yerleşimim henüz kesin olmadığından pompaya giriş ve çıkış ağızlarının yönünün sıkıntı yaratmaması için Bitspower D5 / mcp655 pump top v2 model bir pompa başlığı aldım.



Bu başlığın avantajı pompayı ne şekilde koyarsanız koyun su yönünü üzerindeki birden fazla giriş çıkış portu sayesinde istediğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz.

Daha önceki sayfada paylaşmış olduğum kendi klasik başlığında soğutma sıvısı önden girip, üstten çıkma zorunda. Bu durum bazen pompayı koymak istediğiniz şekle ters olup, pompanın zorlanmasına ve daha sesli çalışmasına neden olabiliyor. Pompayı koyabileceğim yer açısından daha esnek olabilmek için böyle bir pompa başlığı almayı uygun gördüm. Aldığım yeni başlık ile bu tür bir sorunla karşılaşmayacağım. Son hali aşağıdaki örnekleri gibi olacak;

 
 
 
Pompadaki bu güncellemeden sonra modelleme işine biraz daha zaman harcadım. Pompa, rezervuar ve radyatör yerleşimini aşağıdaki şekilde düşündüm. Kasa içinde gerçekleştireceğim çeşitli mod uygulamaları beni aksi bir çalışmaya zorlamadıkça yerleşimi bu şekilde düşünüyorum.
 
Son çizimlerden sonra aldığım render'lar;
 
 
 






 
 
Böylece çoğu şey hakkında karar verirken görsel olarak yapacağım değişikliklerin nasıl bir görüntü oluşturacağını önceden net şekilde ekranda görebileceğim. Kasada herhangi bir yeri delip kesmeden önce bunu hem görebilmek hem de yaşanabilecek olumsuzluklara önceden önlem almak önemli.
 
Evet, bugünlük de bu kadar. Çok kısa süre içinde tekrar yeni gelişmelerle burada olacağım.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder