Translate

10 Haziran 2014 Salı

Pro-Z II (Worklog-3)

Kaldığımız yerden devam ediyoruz...:ok:
Genel olarak alüminyum levhalar üzerinde çalışmaya devam ettim ve kasanın yeni görünümünü kabaca sizlere anlatabileceğim şekle getirdim.

Önce kasanın 2. kapama parçası olan eski pc yan kapağını kasaya uygun ölçülere getirdim. Bunun için yine dremel ve dekupaj testere kullandım.





Levha kasa içine sığacak şekilde uygun ölçüye getirilince, bu parçanın anakart tepsisine bağlantısı üzerinde çalışmaya başladım. Kapama parçasının anakart tepsisine montajı için payını bırakarak arka kısmından 1,5cm'lik bükme işlemi yapmam gerekiyordu. Ama önce bu bükülecek kısma vida delikleri açmalıydım.



 


Kapama parçasını çalışma tezgahına sıkıca sabitleyip, çekiçle vurarak kolayca bükebildim. Böylece diğer kapama parçasının yanına konacak şekilde kasaya hazır hale getirdim.




Ta Ta Ta Taaaaa....  :D
Ortaya çıkan görüntü tam kafamda canlandırdığım gibi oldu.


 
 



Sanırım son fotolardan sonra ne yapmak istediğim daha somut şekilde anlaşılmıştır.

Bu şekilde önünü kapadığım 5,25 yuvalarının ortaya çıkardığı kötü görüntüden hem kurtulmuş olacağım, hem de anakart ve üzerindeki bileşenlerin önünde olacak su soğutma elemanlarının daha göz önünde olmasını sağlayacağım. Küçük bir odacık havasında olacak herşey ve gereksiz hiçbir şey göz önünde olmayacak. Kablolar çok daha rahat gizlenecek.

Şu ana kadar sadece kasamın yeni görüntüsünü kaba taslak ortaya çıkarmış oldum. Yaptığımız yeni kapama kafamda tasarladığım birçok atraksiyona yardımcı olacak. Üzerinde daha çok çalışacağız.

Görüşmek üzere.:)

2 yorum: